fredag 21. august 2009

En av to...

Endelig er jeg på nett igjen. Jeg føler meg så utrolig hjelpesløs når dataen slår seg vrang. Men det ordner seg som regel, også denne gangen. Selv om jeg en stund trodde det var game over etter 7 trofaste år. Så gleden var stor da den ble erklert frisk igjen :)

Siden sist har jeg da strikket litt, om ikke annet. Men jeg har bare klart å bli ferdig med en pulsvarmer, det skal jo bli to... En gang i tiden.
Dette er et prøveprosjekt etter eget hode, og som seg hør og bør ser jeg nå at det kunne vært gjort litt annerledes. F.eks skulle det nok kun vært rettstrikk-kant på den ene enden, ikke begge.
For de skal da kunne brukes både på retten, som denne.
Eller på vrangen, som her.









Jeg har også klart å bli ferdig men en av to sokker. :) Jeg trengte nemlig pinnene til noe annet, så det er ikke sikkert sokk nr. to blir ferdig før jul.
For nå er julegaveproduksjonen i full gang.



Det er da ikke for ingenting at denne bloggen heter garnkaos, for jeg har garndilla. Og jeg svikter ikke, jeg har gjort det igjen... Kjøpt masse garn, som jeg har planer for, eller som er kjekt å ha, eller bare fordi jeg har lyst på. Garn er gøy!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar