lørdag 12. juni 2010

Sommerprosjekt - del 2

Nå er jeg ferdig med del 2 av 3 i sommerprosjektet! Og venter i spenning til torsdag for å se hvordan dette skal bli til slutt. :) Jeg gleder meg!

Del 2 bestod av å kutte 148 kvadrat og sy sammen 24 slike (akkurat nå ser jeg at denne blokken er feil!!! Oj, jeg må finne den igjen og fikse det...) blokker:


Når det da var gjort har jeg dette:



Aner jo ikke hvordan de skal settes sammen, men jeg har lekt meg litt med å flytte litt på blokkene. Men siden jeg fremdeles har igjen stoff, vil jeg tro at jeg kanskje er litt på bærtur...

Torsdag er det klart for siste del, og dette er hva jeg har.
24 blokker som jeg nå har sydd sammen, ca 20-30 biter blå/hvit og brune kvadrat og 2 stk hvite stoffer.

Spennende!

1 kommentar:

  1. Jøss! Hva har du blitt med på nå da?? Jeg har visst forsømt meg, og må lese litt bakover!!
    Savna deg på sommermøtet, håper vi sees senere!
    klem og ha ei fin uke!

    SvarSlett