tirsdag 10. august 2010

Klar for ny sesong

Nå er jeg virkelig klar for å sette igang igjen med syingen etter en liten sommerferie. Det store spørsmålet er bare hva jeg skal begynne med :)

Iløpet av sommeren har jeg fått bursdagsgave på forskudd fra mamma, som jeg gleder meg til å prøve. Nemlig overtransportør!!!


I tillegg har pappa og jeg snekret bord til symaskina. Ble det ikke fint??? Jeg synes det ser veldig proft ut. :)


Tilbake fra sverige-tur kom mamma med masse nye undertrådsspoler til meg, og de var utrolig kule. Ser frem til å ta de i bruk.


Da venter jeg bare på mørke høstkvelder og regn. (og kanskje litt hjelp til å montere litt mer lys over symaskina...)

2 kommentarer:

  1. Hei. Takk for besøket og kommentar på bloggen min. Mønsteret har jeg kjøpt på husfliden i Molde.
    Elisabeth

    SvarSlett
  2. Nå ble jeg veeeldig misunnelig på de undertrådsspolene. Jeg er nemlig på konstant leting, og har ikke kommet over noen enda. Hvor skal jeg lete sa du???

    SvarSlett