torsdag 22. desember 2011

Tid for tilbakeblikk?

Det er vel rundt disse tider at alle aviser og tv oppsummerer året som har gått. Siden jeg ikke har noe nytt å komme med tenkte jeg å oppsummere hva jeg faktisk har klart å bli ferdig med dette året.

Fant akkurat ut at jeg har strikket et par votter som jeg ikke har fått tatt bilde av. Ja, ja... 9 par ble det dette året. Målet for 2012 er ett par i mnd. :)














Det har blitt lite søm i 2011, men kanskje desto mer strikking.


Så skal jeg avsløre en av grunnene til at jeg har vært særs ineffektiv i det siste, selv til meg å være. Jeg fikk låne meg Twilight-bøkene av ei venninne for ikke så lenge siden, og nå er de ferdig lest. Å, ja... Jeg ble hekta, så det gikk ganske fort. Anbefales lest, men pass gjerne på at du har litt tid. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar