søndag 15. april 2012

Oppdatering

Nå er jeg ferdig med den mest stressende tiden på jobb, og dagene kan begynne å komme tilbake til normalen. Dette er et forsøk på en unnskyldning for hvorfor det har skjedd lite oppdateringer her...

Jeg har ikke fått strikket så mye heller, har ikke hatt helt overskudd til det. Og symaskinen har stått urørt lenge (jeg lånte mamma sin litt i påska, resultatet av det kommer i et senere innlegg når jeg har fått tatt bilder).

Men noe småtteri har det blitt.
Sokker og votter til en junior i bibelgruppa. Sokkene må han nok vokse inn i, men det er nok ikke noe problem. Vottene er strikket etter mønsker funnet på Pickles.no og sokkene etter en Drops-oppskrift

Julegave. Satser på at det er så lenge til jul at alle som evt. skulle se dette glemmer det til desember. Også etter mønster fra Pickles.En slags lue med hals og skuldre.

Dukkevotter. Traff ei søt lita jente i påska som ønsket seg votter til dukka si til jul. Men det er fryktelig lenge til jul, og i redselen for å glemme det (og gleden av å få ønsket) strikket jeg et par dagen etter. Et raskt å enkelt prosjekt. Mønster fra ei bok jeg fant hos mamma... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar