fredag 6. februar 2015

Haze Jacket nr 2


Denne gangen ble det fullklaff!!

Forrige gang jeg strikket denne jakken (se her) ble den nok litt for stor... Halsåpningen er enormt stor, og det sier jo litt at når jeg har den på meg på jobb, så har kommentaren "har du på deg ullpleddet i dag, Marit?" faktisk blitt uttalt. Den er varm og god da.


Men denne nye utgaven kan jeg vise meg offentlig i også :)
I en mindre størrelse og med en endret felling rundt halsen, slik at den ikke er så åpen.

Dette er et Drops-mønster, der den eneste endringen jeg har gjort er ermene, som er strikket rundt i stedet for frem og tilbake. De ble nok kanskje litt smalere også.


 
Denne gangen hadde jeg ikke 5 like knapper, men fant 5 med litt lik farge og størrelse. Funker veldig fint, unikt og morsomt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar