mandag 15. juni 2015

Frøken seiler-genser


Denne genseren har stått på min ønskeliste i flere år, faktisk helt siden mønsteret kom ut våren 2013. Enkel, sommerlig og luftig. Også dette er et mønster fra Pickles-damene.
Nå har jeg endelig fått strikket den, og jeg tror kanskje må ha flere... :)
Det eneste jeg vil endre til neste gang er at jeg vil ha litt smalere armer.
 
 
Genseren er strikket i et tynt tweed-garn med striper i angora.
Jeg har strikket flere ting i dette tweed-garnet (Pickles), og er rett og slett litt forelsket i dette garnet. Spesielt denne fargen jeg har valgt som hovedfarge, den er nydelig! (om jeg kan si det selv)
 
 
Fikk med meg min egen fotograf (takk Randi!) på fotoshoot. Hun stilte også med flotte lokasjoner :)
 


 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar